Wednesday, June 10, 2009

tabahkanlah...

dugaan. itulah yg aku hadapi di saat ini. rasanya seperti susah sgt hidup ini. mungkin ini adalah proses utk aku adapt ngan d real world.. atau mungkin, ianya adalh karma. what you did will effects on what will happen in the future. it will always be the true. itu kuasa YG ESA dia atas sana. entah lah... kesedaran itu ada, kekuatan itu ada, tp... kesediaan itu yg selalu dpersoalkan? aku pun x tau samada persoalan itu wajar utk d persoalkan..
mak ayah hantar aku belajar. bukan sahaja tentang akademik.. malah tentang bagaimana untuk hidup.. how to manage? adekah aku gagal? belum!!! ini baru permulaan... permulaan yg cukup mencabar.. Tuhan, tabahkanlah...

1 comment:

Anonymous said...

sabar aja Ky menjalani hidup,
kalau biasanya semangat lagi down biasanya ndengerin lagunya D'Masiv yang "Jangan Menyerah" biasanya semangat kembali muncul,,
oh ya thanks to visit my blog, keep spirit!!